aktualności

Kibo2 od UP Paragliders Polska

Mamy dwa Kibo2 w rozmiarach M L iwypożyczone od naszego partnera UP Paragliders Polska! Jeszcze nie rozpakowane, weźmiemy na hole 😉

Lecim?

Ikarus Open 2019

Wróciliśmy z Ikarus Open 2019, pierwsze nasze zawody w Austrii i raczej nie ostatnie w tym języko-wyłamy-walnym* miasteczku. Kawał drogi, ale organizacja (oprócz braku prysznica na kempingu) świetna. Organizatorzy z niemiecką (austriacką?) precyzją wykorzystali każdą szansę na rozłożenie taska. Gdy end task był ustawiany na godzinę 15 z powodu możliwych opadów deszczu, to kropić zaczynało…

Aktualne wyniki PPP’19

Aktualna klasyfikacja zgodnie z lotami wrzuconymi na xcportal

Żagle w Grecji

Chwilę nas nie było, korzystaliśmy z wiatru w inny sposób 🙂

Kajaki vol.2

Tak nam się spodobało moczenie zadków w kajakach (i poza 😉 ), że 29 czerwca zorganizowaliśmy sobie druga rundę spływu, tym razem Czarną Hańczą. Ekipa dopisała, pływaliśmy w 11 (!) osób 🙂 Choć trasa na mapie wygląda na prostą, w rzeczywistości pełna jest zakoli i meandrów, co tylko podnosi atrakcyjność. I możliwości wpychania kolegów w…

Mistrzostwa Polski 2019

„Level 1, może 2, ale trzeba uważać” 😉 Wyjechaliśmy w piątek popołudniem i już po ~18 godzinach zameldowaliśmy się w Levico Terme. Autobus z Polski jeszcze jechał 😊. Wrzuciliśmy tobołki do domku (dzięki Janek) i mając oczy na zapałki pojechaliśmy na start, żeby chociaż zlota machnąć. Nie wyszło, wiało. Zza pleców. Odespaliśmy, czas pocisnąć speeda.…

German Open 2019

Levico Terme, południe Europy, słoneczna Italia, taaa… Miały zacząć się w sobotę, dniem treningowym. Wszystkie prognozy zapowiadały deszcz i burze przez cały tydzień. Te bardziej optymistyczne. Zwykłe (meteo.it) wieściły apokalipsę i opady śniegu. Mało optymistycznie, większość była za odwołaniem zawodów, ale organizatorzy byli nieugięci. W związku z tym, że German Open miał być treningiem przed…

Niedzielnie latanie

Kilka zdjęć z niedzielnych tandemów. Wyholowaliśmy też paru przedskoczków 😉

Kajaki i pół metra mułu

Majówkowa integracja minęła pod znakiem wody z dołu i z góry, mułu, błota i koleżeńskich komentarzy z innych kajaków. Dzielna, dziewięcioosobowa reprezentacja walczyła o puchar Moniek. Było pływanie wyczynowe, na wstecznym, była przenoska przy młynie, byli lokalni latacze, najwięcej frajdy przynosiło „przypadkowe” wjeżdżanie w kolegów i ściganie się z łabędziami. Ekipa z Moniek cisnęła wiosło…

Pierwsze hole 2019

Podlaski sezon rozpoczęty!W zeszłą sobotę, mimo mało optymistycznych prognoz wyciągarka pojechała na znane pola koło Dzikich Żółtek. Towarzystwo trochę nieśmiało zbierało się do lotu (niektórzy dziwnie startowali), ale jak już ruszyli, to nie zwracali uwagę na zakitowanie i niskie podstawy. Igor z kszyhem śmignęli stabil w stabil za Mężenin (razem). A Paweł nie zorientowawszy się…